High tea

Een high tea bij Brasserie Église is leuk om te geven en te krijgen!

Speciale gelegenheden moeten gevierd worden. Of het nu gaat om het geven van een cadeau of het vieren van een speciale dag. Het bedenken en organiseren ervan kan een flinke opgave zijn. Een high tea bij Brasserie Église biedt uitkomst en ideaal als vervanging van een feestje thuis.

High Tea arrangement

Niet zelf iets te vieren, maar wel op zoek naar een leuk cadeau? Een high tea is de oplossing! Wij hebben hele leuke cadeaubonnen hiervan gemaakt.

Geen afgezaagde cadeaubon maar een leuke en lekkere ervaring. Als cadeau voor een verjaardag, moederdag, babyshower of een gezellige high tea met vriendinnen genoeg redenen om hiervoor te kiezen.

€ 22,50 per persoon
Kids tot 12 jaar € 11,50
Vanaf 2-30 personen te boeken
Aanvangstijden tussen 13.00 en 15.00 uur